מישהו מחכה לך!

ביום ראשון השבוע התעוררו תושבי שכונות ירושלים לבוקר חדש על לוחות המודעות. מישהו מחכה לך! התחננו המילים, והלב נכמר למראהו האומלל של אדם מסכן היושב, לא פחות ולא יותר, על כסא כלולות מרהיב ביופיו באולם שמחות מפואר. מי מחכה לנו? ומדוע? ולמה, רבונו של עולם, הופיעה דמות הצללים הזו במרכזה של השמחה?
הפרשנויות שהועלו בפי העוברים ושבים היו מעניינות מאד. אך לא לזמן רב נאלצו הם להסתקרן ולתמוה.
עד מהרה הופיעו התשובות, וכמה מפתיע- לא מדובר בקלישאה או מתיחה פירסומית. מדובר במישהו שאכן מחכה לך! מחכה לך ביום שמחתך, מחכה לך למענו ולמענך. ולא מישהו אחד מחכה לך, אלא כמה, עשרות ומאות מחכים לך… מחכים למימוש הזכות והסגולה העצומה של סעודת עניים ביום השמחה, למענך ולישועתך.
ברית? חלאקה? בר מצוה? חתונה?
זקוקים לישועה? רפואה? נחת מהילדים? זרע של קיימא? הצלחה ופרנסה? זיווג הגון?
כבר עשרות שנים מכירים הירושלמים האמיתיים את הסוד: סעודת עניים במקום שבו הם רגילים לאכול, במקום בו הם מקבלים את ארוחתם בכבוד, ברגישות ובחיוך. תרומה לסעודת עניים בבית התמחוי של חסדי יוסף, היא הסגולה הטובה ביותר לסילוק המקטרגים והמפריעים המגיעים לשמחתנו המרגשת.
לא צריך להקדיש שולחן נפרד באולם השמחות, ולציין "שמור לעניים"…
אין עניין לבשל עשר מנות, לאתר עשרה עניים ולשגר את המנות לביתם.
בהרמת תרומה באופן המהיר והפשוט ביותר, חסדי יוסף עורכים בשבילכם את הסעודה לזכותכם ולהצלחתכם. בבית התמחוי של חסדי יוסף סועדים מדי יום עשרות נזקקים וקשי יום, ובנוסף נארזות מאות מנות נוספות ונשלחות לבתי משפחות במצבי מצוקה.
כמה פשוט, ככה עצום!
דילוג לתוכן