פתיחת שנה בביתר: מופע חינוכי והעצמה קבוצתית

במרכז נעורים ביתר נפתחה שנת הלימודים תשפ"ה באירוע חגיגי ומרגש, שהתקיים בפני 900 תלמידות מכיתות ט' ו-י' ממגוון סמינרים מובילים בעיר, יחד עם צוותי חינוך, מנהלות ונשות מחלקת החינוך. מעבר לפתיחה החגיגית לשנה החדשה, האירוע היווה הזדמנות יחודית להעניק לבנות במה להציג את הכישורים והיכולות שרכשו במהלך השנה במסגרת קורסי נעורים.

הבנות, שהשתתפו בקורסים של פיתוח קול, גיטרה, בימוי והפקה, קיבלו את הבמה להציג את כישוריהן בצורה מקצועית ומרשימה. מקהלת פיתוח הקול של נעורים הופיעה עם השיר "עם אחד", בליווי נגינת גיטרה של הבנות, שהפגינו רמת מקצועיות גבוהה. בר מרשים שהוכן על ידי בנות סדנאות הזילוף בקצפת ועיצובי פירות היה עדות נוספת לכישרונות המיוחדים שמטפחים בנעורים וליכולת להפוך חזון יצירתי למציאות מרהיבה.

מעבר למופעים וליצירות, התלמידות זכו לתחושת גאווה וסיפוק על כך שהצליחו להביא לידי ביטוי את הידע והמיומנויות שרכשו במהלך השנה. השילוב בין יצירתיות, מקצועיות והבמה שניתנה להן הפך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת עבורן.

האירוע נחתם במופע אמנותי מרגש ושירי אחדות ותפילה שהנעימו את האווירה.

מנהלות הסמינרים והצוותים החינוכיים שיבחו את הרמה הגבוהה של ההפקה ואת ההשקעה בכל שלב, מהתכנון ועד לביצוע. הן הדגישו את ההערכה הרבה למעורבות הפעילה של הבנות, שתרמה להצלחה ולמקצועיות המרשימה שהוצגה באירוע.

דילוג לתוכן