חסדי יוסף בדרכו של האור החיים הקדוש

כל יום, במשך כל השנה, ולא רק ביום הילולא, מתקיים מנין יהודים שמתפללים על קברו של האור החיים הקדוש בהר הזיתים על ידי עמותת חסדי יוסף. יום יום, במשך כל השנה, הם שם. מתפללים עליך ועל שאר התורמים לברכה, לישועה, לפרנסה ולנחת ולכל משאלה שתבקשו בפרטות עם שמכם ושם הוריכם. לתפילות של "חסדי יוסף", ישנה משמעות מיוחדת כשמדובר על התפילות בקברו של ה"אור החיים". את "חסדי יוסף" מלווה כל העת דמותו של רבנו חיים בן עטר, שמלבד עוצם חסידותו וקדושתו, מופתיו ופרישותו, ידוע היה בהקדישו מזמנו ומהונו למען תלמידי חכמים עניים. אולי לא ידעתם זאת עד היום, אך כדאי שתדעו: הוא דאג תמיד לסייע לצרכי העניים שנהגו להגיע אליו, למרות עיסוקו התמידי בתורה הקדושה.
בשר לכבוד שבת
ידוע כי האור החיים היה נוהג לקנות מדי שבוע עגל בן בקר רך וטוב, לשחוט אותו ולחלק את בשרו המשובח בין תלמידי חכמים עניים לכבוד שבת. בחסדי יוסף, המפעילה בית תמחוי מיוחד, המעניק ארוחה בשרית חמה ומשובחת מדי יום למאות עניים, רואים ענין מיוחד בתפילות העניים הללו דווקא על קברו של האור החיים הקדוש. שם, על יד קברו של גדול התורה והחסד, שופכים הם שיח לפני הקב"ה שיחיש ישועה לשולחיהם. אין ספור מופתים ונפלאות מתרחשים כל העת בעקבות התרומה להחזקת המנין המיוחד של אברכי "חסדי יוסף".
ביומא דהילולא, ט"ו בתמוז, נערכו סעודות עניים מיוחדות בבית התמחוי לזכות התורמים, ומדי יום ביומו לאורך השנה כולה מתקיים המנין הקבוע של תלמידי החכמים ליד הציון הקדוש.
עדיין לא הכנסת את שמך לתפילה המיוחדת?
התקשר עכשיו 02-5722777 ותזכה שיתפללו לישועתך במקום המסוגל!!!
דילוג לתוכן