מועדון קשרים- ברוכים הבאים!

סוף סוף נפתח מועדון קשרים החדש מבית חסדי יוסף. המועדון שציפו כל כך לפתיחתו- וכבר הוא בשיאה של פעילות תוססת.

מהי מטרת מועדון קשרים מבית חסדי יוסף?

– מועדון קשרים- כשמו כן הוא. מטרתו ליצור, לפתח ולהעצים קשרים חברתיים בין אנשים הזקוקים לכך.

מיהם באי מועדון קשרים?

-מועדון קשרים מיועד לגברים בגילאי 35-60, המנהלים את חייהם בבדידות. אין זה משנה האם מדובר בגרוש, רווק או אלמן- כולם מתקבלים בשמחה.

מהי ייחודיותו של מועדון קשרים?

-גברים הרגילים לחיי בדידות מאמצים לעצמם, פעמים רבות, הרגלים ואורח חיים המנותקים מהחברה הסובבת אותם, וכביכול מנהלים את חייהם בתוך בועה סגורה. הם נמצאים וחיים בתוכנו אך למעשה אין להם שיג ושיח עם הסובבים- אם זה בקהילה, בבית הכנסת, בחדר הכושר או בעבודה. אופי ההתמודדות של גברים עצמאיים בודדים נושא בחובו סיכון להדרה חברתית מוחלטת. מועדון קשרים שע"י חסדי יוסף, בשיתוף עם לשכת הרווחה בוכרים, הרים את הכפפה ויזם פעילות ברוכה ומלאת עניין על מנת ליצור לגברים אלו קבוצת שייכות המהווה גם מעין קבוצת תמיכה וכתובת להתרועעות חברתית, לפיתוח הכרויות ולטיפוח קשרים.

כיצד פועל מועדון קשרים?

מועדון קשרים מנוהל ומופעל על ידי הרב ישראל הי"ו, שהינו בעל ניסיון מקצועי, רגישות ואכפתיות ובעל הבנה לנפש הזולת. את המועדון מנווטים אנשי מקצוע וכן צוות מרכז עוצמה שע"י לשכת הרווחה. למועדון מתקבלים גברים בודדים לאחר ראיון ובדיקת התאמה ההשתתפות במועדון הינה ללא תשלום. לכל משתתף כרטיס ביקור המייצג אותו וכך נוצרות הכרויות חדשות.

מהן הפעילויות במועדון קשרים?

הפעילות במועדון קשרים מגוונת ומעשירה ביותר. לצד תקרובת עשירה, טעימה ומזינה המוגשת בחן, מתקיימת פעילות ענפה בתחומי דעת ועניין שונים. כל זאת על מנת להעניק מגוון פעילויות מותאמות שכל משתתף ימצא בהן את התחום הקרוב לליבו. קבוצות דיון פוריות ומעניינות תוך אירוח אישי ציבור, סרטי יהדות מרתקים, הרצאות המשלבות תורה ומדע, ושיחות הפותחות אפיקי מחשבה נוספים תוך התייחסות לאקטואליה ולמועדי ישראל. הפעילות מושקעת, עשירה, חוויתית ומרוממת.

מתי והיכן מתקיים מועדון קשרים?

המועדון פעיל בימי שני ורביעי בשעות אחר הצהריים, במרכז הפעילות של חסדי יוסף ברחוב דוד 2 בירושלים. גברים המעוניינים להצטרף לתוכנית, יכולים לפנות לבדיקת התאמה לר' ישראל בטל' 0527165168.

 

 

דילוג לתוכן